مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 10:472022-09-01دانش

فارس من| بازنگری ضوابط سهمیه برگزیدگان المپیادها در کنکور


دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی از بازنگری و روزآمدسازی ضوابط المپیادهای علمی و سهمیه برگزیدگان المپیادها در کنکور سراسری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت درخواست خود در این سامانه خواستار اعلام کرده بود اگر پنج دوره از این المپیاد بگذرد، برگزیدگان آن هم شامل سهمیه کنکور می شوند؛ امسال هفتمین دوره برگزاری المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی است اما متاسفانه هنوز سهمیه کنکور آن محقق نشده است.

* بازنگری و به روزرسانی سهمیه برگزیدگان المپیادها در کنکور سعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در این باره گفته است: در حال پیگیری و بررسی المپیادهای قدیم و جدید هستیم تا ضوابط و شاخص های آن پس از بررسی، بازنگری شود.

وی با اشاره به لزوم به روز رسانی سهمیه المپیادهای علمی گفته است: باید ارتباط رشته های المپیادها با رشته های دانشگاهی را هم بررسی کنیم تا حمایت های اثرگذاری از برگزیدگان المپیادها صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مسأله المپیادهای دانش آموزی و سهمیه برگزیدگان این المپیادها در کنکور سراسری در جلسه ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور بررسی شده و قرار است پس از نهایی شدن بررسی ها، نتایج آن به اطلاع مردم برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بازنگری ضوابط سهمیه برگزیدگان المپیادها در کنکور

فارس من| بازنگری ضوابط سهمیه برگزیدگان المپیادها در کنکور